Onovertroffen voedsel ter ondersteuning van vrouwen

Mooie voedsel begint bij de basis: Een goed afgeronde dieet bestaande uit gebroken granen, verse vruchten en groenten, gezonde vetten, en ondersteuning bronnen van proteïne. Dit soort voedingsmiddelen te verstrekken vrouwen met hopen van energie, het proces ter ondersteuning van blijvende betekenis controle, en de fundamentele ingrediënten ter ondersteuning van kijken en voelen geweldig naast een paar leeftijd.

Top dieet en voeding tips ter ondersteuning van vrouwen:

– Focus op ongebroken, plantaardig voedsel. Vul het merendeel van je bord met groenten en weelderige smaragdgroene groenten. Plus een variëteit van ongebroken granen, bonen en peulvruchten te wijden u de inhoud vezels en houden u op de beschikbare over de hele dag van de week. Proberen te leren minimaal-verwerkt voordat lokaal geteelde levensmiddelen wanneer werkbaar en het bevorderen van deze voedingsmiddelen het bastion van uw dieet.
– Bone op calcium. Vrouwen zijn naast een grotere kans dan mannen van toenemende osteoporose, dus het is belangrijk om afvalbergen van calcium ervan te overtuigen om uw been welzijn te ondersteunen. Terwijl zuivelproducten zijn superieur deel te nemen aan calcium, kunnen hun fysieke vet en eiwit te versnellen botverlies. Dus plus overwegen plantaardige bronnen van calcium, zoals bonen, broccoli, boerenkool, spruitjes en boerenkool.
– Niet te veel eiwit. Proteïne is een essentieel onderdeel van een paar gezonde voeding, maar het drinken van teveel dierlijke eiwitten zoals sinds de aanbevolen gehalten deel te nemen aan tal van low-carb, high-protein diëten is bijzonder onveilig ter ondersteuning van vrouwen. Het drinken van veel eiwit veroorzaakt het verlies van calcium. Uiteindelijk periode, kan dit een voordeel tot een afname van deel te nemen aan botdichtheid en osteoporose.
– Te bevorderen je zeker ervan te overtuigen een voldoende hoeveelheid ijzer. Veel vrouwen niet te overtuigen een voldoende hoeveelheid ijzer deel te nemen in hun dieet. Op de top van het doel van, vrouwen verliezen een geluk van deze gewichtige kalksteen voor de periode van de menstruatie. Verhoog uw inname door het drinken van ijzer-rijke voedingsmiddelen zoals rood vlees aangezien de ondersteuning, donkere haan, linzen, spinazie, amandelen, en ijzer-verrijkte granen.
– Terug te nemen op alcohol en cafeïne. Vrouwen die de controle aanvullende dan twee alcoholische drankjes per dag van de week zijn naast boven kans op osteoporose. Verbruik van cafeïne interfereert met hormoonspiegels en plus verhoogt het verlies van calcium. Probeer alcoholgebruik naar eenzame tumbler een dag van de week en cafeïne tot eenzame kopje per dag van de week te beperken.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: