De meeste uitstekend eten in plaats van vrouwen

Volbracht voedsel begint bij de basis: Een goed afgeronde dieet bestaande uit hele granen, verse vruchten en groenten, gezonde vetten, en boog bronnen van proteïne. Dit soort voedingsmiddelen te verstrekken vrouwen met ruime van energie, het agentschap in plaats van ultieme autoriteit de controle, en de schaal ingrediënten in plaats van kijken en voelen op sommige extreme leeftijd.

Top voeding en voedsel tips in plaats van vrouwen.

* Focus op de gehele, plantaardig voedsel. Vul grotendeels van je bord met groenten en bloeiende recyclebaar groenten. Bovendien omvatten een scala van hele granen, bonen en peulvruchten te geven dat je saai vezels en houden u verkrijgen helemaal door de kalenderdag. Probeer minimaal verwerkte anders lokaal geteelde levensmiddelen in acht bij elke gelegenheid waarschijnlijk is en deze voedingsmiddelen bak de kern van uw dieet.
* Bone op calcium. Vrouwen zijn op een groter gevaar dan mannen van opkomende osteoporose, dus het brandpunt is te begrijpen voldoende calcium om je botten kracht te ondersteunen. Terwijl zuivelproducten zijn overdreven hip calcium, kunnen hun onderbewustzijn vet en eiwit te versnellen botverlies. Dus bovendien van mening plantaardige bronnen van calcium, zoals bonen, broccoli, boerenkool, spruitjes en boerenkool.
* Gebruik geen ontbijt te veel eiwit. Proteïne is een essentieel onderdeel van een aantal gezonde voeding, maar de consumptie te veel dierlijke eiwitten zoals wordt aanbevolen de niveaus hip vele low-carb, high-protein diëten is bijzonder riskant in plaats van vrouwen. Verbruik veel eiwit veroorzaakt het verlies van calcium. Meer dan bijvoorbeeld, kan dit wijzen de weg naar een daling van heup botdichtheid en osteoporose.
* Bak trefzekere begrijp je een voldoende hoeveelheid ijzer. Veel vrouwen begrijpen niet een voldoende hoeveelheid ijzer hip hun dieet. Op de top van te vergemakkelijken, vrouwen verliezen een verdeling van deze focale marmer in de loop van de menstruatie. Verhoog uw inname door de consumptie ijzer-rijke voedingsmiddelen zoals die boog rood vlees, donkere duivin, linzen, spinazie, amandelen, en ijzer-verrijkte granen.
* Daling terug op alcohol en cafeïne. Vrouwen die een toegevoegde dan twee alcoholische drankjes per kalenderdag zijn op verhoogde gevaar van osteoporose. Verbruik van cafeïne interfereert met hormoonspiegels en verhoogt bovendien het verlies van calcium. Probeer alcoholgebruik te beperken tot individuele fluit een kalenderdag en cafeïne aan individuele beker een kalenderdag.

One response to this post.

  1. Posted by vakantiehuis on February 13, 2011 at 4:29 am

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar voedinggezonde.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: